Hosting Percuma : Pena Hijau
20200717 - faedah edagang
Faedah e-Dagang
17 Jul 2020
Jawi Peranakan akhbar Melayu pertama
27 Jul 2020
20200717 - faedah edagang
Faedah e-Dagang
17 Jul 2020
Jawi Peranakan akhbar Melayu pertama
27 Jul 2020
hosting percuma
icon follow us

Alkhudhri Network Enterprise (Alkhudhri) menjalankan Projek CSR dengan menawarkan HOSTING PERCUMA kepada Masjid, Surau, Madrasah di negeri Kelantan. HOSTING adalah diberi secara percuma selagi laman web tersebut aktif. Pemohon hanya perlu mendaftar dan membina sendiri laman web.

FREE Hosting ini tertakluk kepada syarat-syarat berikut :

  • Mestilah laman web Masjid/Surau/Madrasah sahaja
  • Menggunakan subdomain MyKelantan.com (percuma). Sekiranya pihak masjid/surau/madrasah ingin menggunakan domain sendiri, kos domain ditanggung oleh pihak masjid/surau/madrasah
  • FREE Hosting ini hanya memberikan ruangan storan yang terhad. Media seperti audio/video dinasihat dihostkan di dalam mana-mana laman pengehos video seperti youtube dan diembed/share ke dalam laman web.
  • Perlu meletakkan pautan ‘Hosting by MyKelantan & Alkhudhri’ pada laman web.

Sila layari laman web MyKelantan untuk pendaftaran. Pihak kami boleh menamatkan perkhidmatan Hosting anda jika pihak anda melanggar syarat-syarat yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh komen di bawah atau hubungi kami.

alkhudhri
alkhudhri
Semoga artikel ini dapat memberi info kepada pembaca. Penulis sangat mengalu-alukan pembaca untuk memberikan komen, like atau kongsikan di mana-mana media sosial. Terima Kasih.

Leave a Reply

Hosting Percuma
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more