Blog Pena Hijau : Hijaukan Bumi Allah

Capture Unforgettable Moments In Perfect Photo Print With Photobook


Melangkah ke tahun 2020, cuci gambar 4R atau 3R hampir tak dah tak relevan lagi. Tambah pula sekarang semuanya digital, beli tiket pun digital, bayar barang pun digital, senang jimat masa sambil baring tengok tv pun boleh buat.

Perkongsian pada kali ini merupakan salah satu cara paling mudah dan jimat duit kalau ada di antara anda yang ingin mengumpul koleksi gambar fizikal dengan Photobook. Cetak dan siap! Photobook juga sesuai sebagai hadiah perkahwinan sahabat handai anda.  Memorikan kenangan kedua pasangan di dalam sebuah buku. Style kan? 

Jika anda suka simpan softcopy gambar. Letak elok je dalam pendrive. Burn dalam CD. Simpan dalam folder laptop. Esok esok takut gambar hilang terus dah tak ada kenangan masa kahwin. Sebelum pendrive tiba-tiba rosak. Sebelum CD format error. Sebelum laptop bermasalah, baik buat terus album kahwin sekarang 😍😍😍 Nanti tak terkilan tak menyesal. Hari hari boleh tatap gambar tersayang. Sesuai jugak bagi anda yang ingin merakamkan pembesaran anak-anak anda di dalam Photobook ni.



Selain daripada membuat album bergambar, anda juga boleh merakamkan kenangan terbaik anda sebagai hiasan rumah, kalendar, kanvas, alat tulis dan lain-lain. Sempena tahun baru cina ini, pihak Photobook ada menyediakan promotion code. Gunakan kod promosi NEWYEAR20 untuk dapatkan potongan sebanyak 50%!!

Tiada masa nak buat sendiri? Tak pandai nak design? Serahkan kepada kami. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.





Post a Comment

0 Comments